1. Społeczno-gospodarcza analiza lokalizacji, dane społeczno-demograficzne, trendy;
2. Rozwój regionu i najbliższej okolicy nieruchomości: kierunki i trendy, ograniczenia;
3. Potencjał lokalizacyjny: atrakcyjność lokalizacji przedmiotowej nieruchomości, sąsiedztwa, dostępności, transportu publicznego, dostępu komunikacyjnego i potencjału rozwoju;
4. Ocena infrastruktury technicznej (na podstawie informacji Zleceniodawcy);
5. Ocena istniejących uwarunkowań planistycznych i przewidywanych kierunków rozwoju;
6. Analiza SWOT nieruchomości;
7. Przykłady rozwoju podobnych lokalizacji w innych miastach w Polsce i zagranicą, jak również uwarunkowań, które wpłynęły na ich rozwój;
8. Analiza rynku biurowego w mieście ……..
analiza podaży: charakterystyka istniejących zasobów, obszary koncentracji;
przyszła podaż: charakterystyka projektów w fazie budowy i opis projektów na etapie planowania;
identyfikacja potencjalnego popytu na powierzchnie biurowe w przedmiotowej lokalizacji;
stawki czynszu i inne warunki najmu;
ocena chłonności przedmiotowej lokalizacji dla funkcji biurowej;
9. Szacunkowa analiza finansowa przedsięwzięcia dla wybranego wariantu inwestycji;
rynkowe założenia inwestycji;
wstępny budżet inwestycji dla wybranego wariantu zabudowy;
wstępna analiza opłacalności inwestycji wraz z analizą wrażliwości projektu na zmiany warunków rynkowych;
10. Podsumowanie i wnioski.