W trosce o Państwa bezpieczeństwo Kancelaria Nieruchomości Lordbud przygotowała dokumenty
PODPISYWANE RÓWNIEŻ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
stosowne do przeprowadzanych transakcji nieruchomości dokonywanych przez strony w:
Bezpośrednio finalizujemy transakcje nieruchomości tj.:
w kancelarii notarialnej w imieniu i na życzenie naszych klientów poprzez udzielenie
PEŁNOMOCNICTWA sporządzonego w formie AKTU NOTARIALNEGO
Dokument udzielonego pełnomocnictwa musi zawierać dokładną wartość nieruchomości, nr konta bankowego właściciela/właścicieli, termin dokonania przelewu przez kupującego/najmującego, termin wydania nieruchomości oraz inne niezbędne deklaracje stosowne w przeprowadzanej transakcji nieruchomości uzgodnionej przy udziale i z notariuszem.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa Pośrednikowi, sporządzonego celem sprzedaży/kupna nieruchomości, Pośrednik z Kancelarii Nieruchomości Lordbud dokona podpisania aktu notarialnego w kancelarii notarialnej, w którym zostało ono zawarte.
TYLKO z LORDBUD