W trosce o Państwa bezpieczeństwo Kancelaria Nieruchomości Lordbud przygotowała dokumenty 

PODPISYWANE RÓWNIEŻ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

stosowne do przeprowadzanych transakcji nieruchomości dokonywanych przez strony w:

  • rezerwacji nieruchomości
  • zobowiązania sprzedaży/kupna
  • zobowiązania wynajmu/najmu

Bezpośrednio finalizujemy transakcje nieruchomości tj.:

  • sprzedaż/kupno
  • wynajem/najem

w kancelarii notarialnej w imieniu i na życzenie naszych klientów poprzez udzielenie

PEŁNOMOCNICTWA sporządzonego w formie AKTU NOTARIALNEGO

Dokument udzielonego pełnomocnictwa musi zawierać dokładną wartość nieruchomości, nr konta bankowego właściciela/właścicieli, termin dokonania przelewu przez kupującego/najmującego, termin wydania nieruchomości oraz inne niezbędne deklaracje stosowne w przeprowadzanej transakcji nieruchomości uzgodnionej przy udziale i z notariuszem.

W przypadku udzielenia pełnomocnictwa Pośrednikowi, sporządzonego celem sprzedaży/kupna nieruchomości, Pośrednik z Kancelarii Nieruchomości Lordbud dokona podpisania aktu notarialnego w kancelarii notarialnej, w którym zostało ono zawarte.

TYLKO z LORDBUD 

.
Powered: GaleoGrupa.pl